درمان زود انزالی با خمیر دندان راه حل تاخیری فوری و دائمی برای آقایان نمی‌باشد و ممکن است با عوارض خطرناک و جدی همراه گردد. برای درمان مشکل زود انزالی و اختلال نعوظ می توانید از شیوه های علمی اثبات شده استفاده نمایید. درمانگران جنسی مجرب و متخصص بهترین افراد برای کمک به شما هستند.

         اگر از زودانزالی رنج میبرید و بهتر است برای درمان توسط درمانگران ماهر معاینه شوید , زیرا اولین و مهم ترین قدم               دریافت مشاوره تخصصی است.

خطر مالیدن خمیر دندان روی آلت تناسلی را جدی بگیرید

آیا خمیردندان به اختلال نعوظ کمک می کند؟

انزال زودرس (PE) به خروج مایع انزالی زودتر از آنچه شما یا همسرتان بخواهید اشاره دارد. با توجه به شایع بودن زود انزالی جای تعجب نیست که دارو های به اصطلاح اینترنتی که نوید بخش از بین بردن PE و یا انزال زودرس هستند فراوان باشند. یکی از این موارد مالیدن خمیر دندان روی آلت تناسلی برای پیشگیری طبیعی از انزال زودرس است. در برخی از ویدیوهای یوتیوب و یا وبلاگ های غیرعلمی مشاهده می کنیم که از خمیردندان برای حفظ نعوظ به مدت 30 دقیقه استفاده می کنند. بهتر است بدانید که مالیدن خمیردندان به آلت تناسلی انزال زودرس و اختلال نعوظ را نه تنها درمان نمی کند بلکه عوارض جانبی و خطرات خاص خود را دارد.

چرا خمیر دندان نمی تواند به اختلال نعوظ کمک کند؟

درمان زود انزالی با خمیر دندان افسانه ای مبتنی بر این ایده است که خمیر دندان به تحریک اعصاب آلت تناسلی کمک و سخت شدن آن را آسان تر می کند. منابع غیر قابل اعتماد آنلاین ادعا می کنند که خمیر دندان در واقع اعصاب را بی حس و به PE کمک می کند. این ادعا ها نه تنها متناقض هستند بلکه تنها منبع این اطلاعات مجموعه ای از ویدیوهای غیر علمی و تبلیغاتی یوتیوب است. مطمئن باشید که خمیر دندان اعصاب آلت تناسلی را تحریک و یا بی حس نمی کند.

           مطلب مرتبط :مطالعات علمی در مورد درمان زود انزالی با وازلین

درمان زودانزالی با خمیردندان

خمیر دندان ممکن است به آلت تناسلی شما آسیب برساند

به گفته متخصصین پزشکی قرار دادن خمیر دندان روی اندام تناسلی برای جلوگیری از انزال زودرس می تواند مشکلات جدی به همراه داشته باشد. خمیردندان از مواد شیمیایی، سفید کننده و اسانس های مختلفی مانند اسانس روغن نعناع ساخته می شود که همه این مواد خاصیت سوزانندگی دارند و می توانند به راحتی پوست های حساس را دچار سوختگی کنند. سوزش پوست ناحیه آلت تناسلی به دلیل مالیدن خمیر دندان حتی ممکن است ابتلا به سلولیت و عفونت باکتریایی جدی را به همراه داشته باشد. درمان زود انزالی با خمیر دندان می تواند به تغییر شکل آلت تناسلی و اسکار در این ناحیه از بدن نیز منجر شود. همه این مشکلات می توانند موجب از دست دادن حس شما شوند.
از طرف دیگر درمان زود انزالی با خمیر دندان می تواند برای همسرتان نیز آزاردهنده باشد. در حقیقت مواد شیمیایی و سفیدکننده هایی که در خمیردندان وجود دارند ممکن است موجب عفونت در واژن شوند.

خطرات مالیدن خمیر دندان روی آلت تناسلی

پوست اندام تناسلی به شدت حساس است و خمیر دندان می تواند تحریک کننده و یا مضر باشد. از این رو به هیچ وجه نباید درمان زود انزالی با خمیر دندان را امتحان کنید. عوارض جانبی مالیدن خمیر دندان روی آلت تناسلی عبارتند از:
• سوختگی خفیف پوست
• تاول زدن
• اسکار
• درد
به جای درمان های غیرعلمی و خطرناک برای رفع انزال زودرس اول از هر چیزی مشکل زود انزالی خود را درک کنید و با صبر و حوصله اقدام به درمان های تخصصی نمایید. با جلسات درمانی می توانید از دانش و تجربۀ حرفه ای درمانگران مسائل جنسی و متخصصان پزشکی بهره مند شوید و صرفا با کمک علم اتاق خواب خود را به مکان عشق بازی با همسرتان تبدیل کنید.
تکنیک‌های بالینی اثبات‌شده مانند تمرکز ذهنی و تمرین کف لگن به شما این امکان را می‌دهند که زندگی جنسی خود را دوباره کنترل نمایید.

           مطلب مرتبط :انواع قرص زود انزالی با قوی ترین خواص تاخیری

جمع بندی

برای درمان زود انزالی خمیر دندان را روی آلت تناسلی خود قرار ندهید. در این مورد به ما اعتماد کنید. ممکن است مواجه شدن با مشکلات نعوظ اعصاب خردکن باشد اما این ناراحتی خیلی بهتر از امتحان کردن درمان های غیر تخصصی و خطرناک می باشد. شایعات آنلاین را نادیده بگیرید و به دنبال راه حل های آزمایش شده بروید که به راحتی می توانید به آنها اعتماد کنید.
با این اوصاف اگر ED دارید، باید درمان هایی را امتحان کنید که توسط علم پشتیبانی می شوند. به پزشک و درمانگر مراجعه کنید تا ببینید آیا زود انزالی و یا اختلال نعوظ شما به دلیل عوامل فیزیکی می باشد یا خیر.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *